Сімейство Aston Martin DB12, справжній витвір британської школи GT‑автомобілів, поповнилося версією з індексом S, що додає екстремальності та підвищеної динаміки.
Двигун і характеристики
Новий DB12 S оснащений переналаштованим 4,0-літровим битурбованим V8, що розвиває 690 кінських сил (в автомобільній класифікації) і 800 Н·м крутного моменту. Розгін від 0 до 100 км/год (0–60 mph) займає 3,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена на рівні 325 км/год (202 mph).

Інженери оптимізували систему запуску (Launch Control) і карту дросельної заслінки, щоб скоротити час перемикання передач на понад 50 %, що дозволило виграти приблизно 0,1 с у прискоренні.
Підвіска, шасі й керованість
Підвіску вдосконалено: встановлено жорсткіший задній стабілізатор поперечної стійкості, змінено налаштування демпферів (Bilstein DTX), уточнено геометрію (кастер, toe) і переналаштовано електронний задній диференціал (E‑Diff). Крім того, кермове управління отримало більш чутливу калібрування, а гальма — карбон-керамічні в стандарті, що зменшує незакріплену масу й підвищує гальмівну спроможність.
Екстер’єр
Зовнішні зміни — дозовано спортивні. Передня частина оснащена двосекційним спліттером, вентиляційними лопатями на капоті з карбону, темними боковими юбками.
Ззаду вирізняються фіксований спойлер, більш агресивний бампер і чотири патрубки вихлопної системи із нержавіючої сталі. За доплату може бути титановий вихлоп, що знижує вагу й підсилює звук.
Колеса — 21 дюйм, а гальма — карбон-керамічні диски великого діаметру.

Інтер’єр і опції
У салоні встановлені спортивні сидіння з електроприводом і 16 позиціями налаштування, оздоблені комбінацією шкіри і алькантари. Як акценти використовуються вставки з темного хрому.
Доступні опції: карбонові спортивні крісла, кермо з підігрівом, преміум-аудіосистема Bowers & Wilkins, оздоблення— алюміній або дерево.

Модель буде доступна у кузовах купе і кабріолет (Volante). Приймання замовлень уже відкрито, а перші поставки плануються на початок 2026 року.






