AC Schnitzer презентував свій варіант доопрацювання BMW M5, модернізувавши як седан, так і універсал. Основний акцент — на потужності, аеродинаміці та екстер’єрі.

Гібридний 4,4-літровий V8 з двома турбінами, що у стоковій версії видає 717 к.с., після апгрейду розвиває 799 к.с. Завдяки перепрограмованому ECU та новій вихлопній системі з нержавійки авто стало ще агресивнішим.

Також для M5 пропонуються:
- Передній спліттер з аеродинамічними елементами
- Занижена підвіска (-20 мм)
- Ковані диски AC6 21″ у сріблястому або чорному кольорі
- Низькопрофільна гума (285/35 спереду, 295/35 ззаду)
- Нові дифузори та спойлер на кришці багажника

У салоні доступні:
- Алюмінієві накладки на педалі
- Новий тримач ключів
- Металева накладка на контролер iDrive