Ентузіаст автомобільної справи Джош Квік (Josh Quick), шукаючи запчастини для старих тракторів у Конесусі, штат Нью-Йорк, натрапив на теку із понад 80 дизайнерськими ескізами. Тека, датована літом 1940 року, на перший погляд не здавалася чимось надзвичайним — але її значення виявилося винятковим.

Після перегляду робіт Квік розпізнав імена, що стали знаковими для американського авто‑дизайну. Ед Гловак (Cadillac), Клер Маккічан (Chevrolet ‘55–57, Corvette), Нед Ніклс (Buick Riviera) та інші. Ці ескізи походять із курсу Detroit Institute of Automobile Styling (DIAS) — навчальної програми, заснованої Харлі Ерлом у 1938 році для підготовки молодих дизайнерів до роботи в GM.

Ескізи зосереджені на проектах Buick для модельного ряду 1942 року. Якого ніколи не було запущено через Другу світову війну. Стилістика вже включає елементи понтонного корпусу з інтегрованими крилами — тенденція, яка згодом стала стандартом у дизайні автомобілів 1950‑х.

Теку передано в архів GM Design, де оригінали оцифровано і зберігаються разом з іншими історичними матеріалами DIAS. Це відкриття стало надзвичайним доповненням до історії дизайну, яке зв’язує студентські роботи з майбутніми зірками індустрії.