Mazda BT-50 піддався плановому оновленню, і основні зміни стосуються силової установки. Тепер робочий пікап пропонує більше потужності та кращу економічність.

Замість колишнього 1,9-літрового дизеля тепер під капотом базових версій встановлено 2,2-літровий турбодизель, який розвиває 161 к.с. та 400 Нм. У парі з новою 8-ступеневою автоматичною КПП та заднім або повним приводом, ця комбінація дозволяє знизити витрату пального до 0,7 л/100 км, а викиди CO₂ — до 17 г/км.

Для тих, хто шукає більше потужності, доступна флагманська версія з 3,0-літровим дизелем, що видає 187 к.с. і 450 Нм. Вона також отримала систему Stop/Start, яка дозволяє зекономити до 0,9 л пального на 100 км.
Незалежно від обраної конфігурації, Mazda BT-50 здатен буксирувати до 3500 кг.

Серед нововведень у стандарті — світлодіодні фари, 8-дюймова мультимедіа з підтримкою Apple CarPlay та Android Auto, камера заднього виду і адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go. Модель доступна в трьох варіантах кузова: Single Cab Chassis, Dual Cab Chassis та Dual Cab Pickup.