Компанія Renault готується до введення зарядженої версії Renault Megane E‑Tech RS, щоб оживити продажі моделі. За словами генерального директора Фабріса Камболива, розробка вже ведеться, а офіційне представлення може відбутися через 6–9 місяців.
Метою є не лише підвищення продуктивності, але й збільшення запасу ходу. Хоча Renault не відкриває деталі, поточна найбільша батарея — 60 кВт⋅г, що забезпечує до 459 км пробігу.
Для порівняння, версія Scenic E‑Tech отримує батарею 87 кВт⋅г із запасом ходу до 615 км.

Інсайдери припускають, що заряджений Renault Megane E‑Tech RS може отримати електромотор із віддачею ~215 к.с. (як у Alpine A290) або щось ближче до 322 к.с., подібно до VW ID.3 GTX.
Зовнішні відмінності ймовірно будуть тонкими, але помітними: агресивніший передній бампер, великі колеса, особливі елементи декору.

Це оновлення може стати ключовим, аби зберегти інтерес до лінійки E‑Tech та конкурувати з іншими “зарядженими” електрокарами.